Autor Wątek: Sprzedam  (Przeczytany 24887 razy)

Darek

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 108
    • .
Odp: Sprzedam
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 08, 2015, 00:04:30 »
Dzisiaj przyslano do sklepu plyty Craig Padilla - Sonar
Jutro beda dostepne w sprzedazy na www.mvm.ie



Darek

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 108
    • .
Odp: Sprzedam
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 29, 2015, 19:45:29 »
Zapraszam wszystkich na grupe na fb https://www.facebook.com/groups/976284865785374/
Grupa dla fanow winyli i CD ale jedynie wydanych w Japonii. Bede tam umieszczal plyty na sprzedaz. Codziennie jakies nowe pozycje sie pojawia.
Informacja dla zainteresowanych kupnem :
Zawsze jestem otwarty na propozycje cenowe, nawet jesli jakas pozycja wydaje sie droga warto dac swoja oferte
Nie bede trzymal plyt tylko chce je przekazac dalej. Teraz przy wspolpracy z Japonia non stop nadchodza nowe pozycje i trzymac ich nie bede.
Obecnie uruchamiana jest rowniez sprzedaz za posrednictwem Allegro ( to dla tych co wola PLN )
W drodze z Japonii jest ponad 500 pozycji. Jakies 200 juz jest na miejscu.
Musialem tez zmienic profil dzieki jakiemus DUPKOWI. wiec Darus Vinylmaniac jest nie aktywne. Wszyscy ktorzy mysla ze ich zabanowalem niech wiedza ze to nie moja robota, a temu co sie do tego przyczynil moge tylko podziekowac :D
Teraz jest firmowe konto i dzieki takiemu posunieciu jet zwiekszone dzialanie.

Tak ze zapraszam na https://www.facebook.com/groups/976284865785374/

Kuba

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 456
Odp: Sprzedam
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 29, 2015, 21:56:39 »
Nie da się bez logowania na ryjbuka?

Darek

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 108
    • .
Odp: Sprzedam
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 29, 2015, 23:53:38 »
Nie da się bez logowania na ryjbuka?
Raczej nie Sorka  :( a ciezko mi troche dawac wszedzie te same ogloszenia a bedzie tam sama japonia i jak ktos bedzie chcial w PLN to moge dawac na Aledrogo i tam przez payu lub przez paypal lub karta. jak kto bedzie chcial.  Wysylka bedzie z Ire ale koszta nie powinny byc wieksze jak poczty w PL gdyz wlasnie ustalam koszta wysylki. Chwilowo wstrzymuje sie z wystawianiem na all ale mysle ze najdalej za jakies 2 miesiace juz beda i tam Za duzo tego jest i ciagle dochodza nowe. Dzisiaj dodam z 10 pozycji


Piotrek

  • Mod
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1370
    • Obrazki
Odp: Sprzedam
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 30, 2015, 12:14:45 »
Ale niedało by się zrobić tak, żeby ogłoszenia były widoczne dla niezalogowanych?

Darek

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 108
    • .
Odp: Sprzedam
« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 30, 2015, 13:00:02 »
Ale niedało by się zrobić tak, żeby ogłoszenia były widoczne dla niezalogowanych?

Chyba to niemozliwe niestety nic nie moge poradzic. Pomysle nad tym aby tutaj tez cos umieszczac ale to byloby bez zdjec. Jedynie taki opis jak jest tam Poprostu bym kopiowal i wklejal

Byloby cos takiego:
Japonskie wydanie Stanley Turrentine with Milt Jackson - Cherry
Zawiera wkladke
N/M

Japonskie wydanie - Santana - Marathon
Zawiera OBI, orginala sleeve i wkladke
N/M

Japonskie wydanie The Moody Blues - Long Distance Voyager
Zawiera OBI wkladke, gatefild
N/M

Japonskie wydanie SAXON - Crusader
Zawiera OBI ( ma lekkie naderwanie ) i wkladke, gatefold
N/M

Japonskie wydanie - Mike Oldfield - Exposed
Zawiera - wkladke i OBI gatefold
N/M

Japonskie wydanie - Elton John - 17 - 11 - 70
Zawiera OBI 2 wkladki
N/M

Japonskie wydanie - The Moody Blues - On The Threshold
Zawiera : wkladke, OBI
N/M

Japonskie wydanie - Gary Moore - Victims Of The Future
Zawiera - 2 wkladki i OBI
N/M

Japonskie wydanie - The Pretenders - Learning To Crawl
Zawiera : OBI i wkladke
N/M

aponskie wydanie, 2 LP
Mike Bloomfield And Al Kooper - The Five Adventures
Zawiera : wkladke
N/M

Japonskie wydanie The Manhattan Transfer - Bodies And Souls
Zawiera : OBI, 2 wkladki i booklet
N/M

Japonskie wydanie
LP Dave Mason - Alone Together
Okladka Gatefold, zawiera OBI i wkladke
Stan okladki EX winyl N/M

Japonskie wydanie Sadao Watanabe - Orange Express
zawiera OBI, orginalna wewnetrzna okladke i wkladke
Stan okladki i plyty N/M

To jest to co wczoraj umiescilem. Dzisiaj dodam jeszcze z 10

Darek

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 108
    • .
Odp: Sprzedam
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 31, 2015, 01:26:27 »
Dodane kolejnych 5 plyt

Japonskie wydanie - Earl Klugh - Finger Paintings
plyta zawiera wkladke
okladka EX+ plyta N/M

Japonskie wydanie KITARO - Silk Road " deLuxe edition " Reissue z 1983 roku
Zawiera orginelne sleeve
Okladka sleeve i plyta N/M

Japonskie wydanie Milt Jackson - Ballads & Blues
Plyta zawiera OBI i wkladke
Okladka N/M plyta N/M

Japonskie wydanie - OST Staying Alive " Dance Mix Album "
Zawiera OBI
Okladka VG+ ( posiada 2 naklejki i lekkie zalamania ) plyta N/M

Japonskie wydanie - George Benson - Breezin
Plyta zawiera wkladke i OBI
Okladka N/M- / plyta N/M

Darek

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 108
    • .
Odp: Sprzedam
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 16, 2016, 18:39:28 »
Juz ponad 80 Japonskich wydan na https://www.facebook.com/groups/976284865785374/

ostatnio dodane:

Miles Davis Vol.3
Albert Hammond - Your World And My World
Japan - Adolescent Sex
Thin Lizzy - Renegade
i wiele wiele innych. Dzis ponownie dodam 5 pozycji i tak codzienne

Otwarta zostala tez dodatkowa strona https://www.facebook.com/groups/454809551382819/ poswiecona wydaniom zachodnim. Dzisiaj tam trafi jakies 40 plyt a codzienne bedzie dodawane kolejne 5 - 10 plyt

Darek

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 108
    • .
Odp: Sprzedam
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 17, 2016, 13:42:21 »
Do sprzedania plytka
Patrick Woodroffe / Dave Greenslade – The Pentateuch Of The Cosmogony
EMI - UK
zawiera pelen booklet 47 stron
stan
okladka VG+
Booklet EX do N/M
plyty EX+
cena 120zl do uzgodnienia

Oraz

Japonskie wydanie Faces - Snakes And Ladders
Warner Bros Records - Japan
zawiera OBI i wkladke
stan N/M

Japonskie wydanie Sting - The Dream Of The Blue Turtles
A&M Records - Japan
zawiera OBI i wkladke
stan N/M

Japonskie wydanie The Pretenders - Pretenders II
Real Records - Japan
zawiera OBI i 2 wkladki
stan N/M

Japonskie wydanie Sado Wanatabe - Maisha
Elektra - Japan
zawiera OBI i orginalne sleeve
stan N/M

Japonskie wydanie Miles Davis Vol.3
CBS / SONY - Japan
stan N/M

Japonskie wydanie Japan - Adolescent Sex
Victor Musical - Japan
zawiera OBI i wkladke
stan N/M

Darek

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 108
    • .
Odp: Sprzedam
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 18, 2016, 01:28:22 »
Dzisiaj dodane:

Japonskie wydanie Vangelis - Albedo 0.39
RCA - Japan
zawiera wkladke
stan N/M

Japonskie wydanie ASIA - Alpha
Geffen Records - Japan
zawiera OBI i wkladke
stan N/folia na okladce

Japonskie wydanie Deep Purple - Power House
Warner Bros - Japan
zawiera wkladke i orginalny Japonski plakat
Stan N/M
Plakat EX -

Japonskie wydanie
Sweet Pain Remixed By Francois K
From The Forthcoming Album
MISIA REMIX 2000
LITTLE TOKYO
stan M - plyta fabrycznie zapieczetowana

Japonskie wydanie Jan Anderson - Song Of Seven
Atlantic - Japan
zawiera OBI i wkladke
stan N/M


Darek

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 108
    • .
Odp: Sprzedam
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 19, 2016, 02:15:33 »
Tylko Japonskie tloczenia

https://www.facebook.com/groups/976284865785374/

Bezplatna wysylka przy 4 plytach


Darek

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 108
    • .
Odp: Sprzedam
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 19, 2016, 23:47:20 »
Wiem ze wiele osob nie posiada FB i nie moze widziec plyt wiec juz za kilka dni bedzie dostepna tez strona www gdzie beda pokazane wszystkie plyty.

Darek

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 108
    • .
Odp: Sprzedam
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 24, 2016, 01:40:20 »
Japonskie wydania plyt zaczynaja powoli sie pojawiac na

http://www.mvm.ie/apps/webstore/

Jeszcze troche i bede uzupelnial o wydanie zachodnie, ale wszystko na spokojnie

Bezplatna wysylka poczta zwykla do Polski przy zakupie 4 Japonskich plyt.
Przesylka zarejestrowana 45 zl przy zakupie 4 plyt



Mozliwosc negocjacji cen, pisac na PW lub mailem

Codziennie pojawiaja sie nowe pozycje

Darek

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 108
    • .
Odp: Sprzedam
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 31, 2016, 16:33:32 »
Stanley Turrentine With Milt Jackson - Cherry ( Japanese press )
PLN - 90 lub EUR 22.00
Label : CTI Records LAX 3193 - Japan
Inc insert
Condition :
Cover : N/M
Vinyl : N/M
Second hand Japanese press vinyl records and CD. Free shipping worlwide
!!! 10% OFF !!! New Member
www.mvm.ie
FB  https://www.facebook.com/myvinylmusic/ 
Grupa fanow japonskich plyt https://www.facebook.com/groups/976284865785374/

Darek

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 108
    • .
Odp: Sprzedam
« Odpowiedź #44 dnia: Luty 02, 2016, 01:39:14 »
Sam "The Man" Taylor
Japanese press
Incl. OBI
stan N/M / EX+
€18
wiecej plyt na www.mvm.ie
i na grupie fanow plyt Japonskich
https://www.facebook.com/groups/976284865785374/